8. september 2008

Lavera, TV2 og lagersalg

Ja, jeg har meget på hjerte – som min overskrift nok giver et lille praj om…
Først og fremmest har jeg lyst til at fortælle, at jeg netop er hjemvendt efter 3 dage i det tyske, hvor jeg var på besøg hos firmaet, der producerer Lavera produkterne.

Jeg er helt tanket op med informationer om alt fra aktive ingredienser, til kvalitetskontrol, markedsføring og holdninger til naturlige plejeprodukter. Fantastisk produktion, må jeg sige – og fantastiske produkter, de står bag.
Alt er så clean og gennemført, som noget kan være, og det tyske udtryk ”ordnung muss sein” – det holder hele vejen. Jeg har kendt Lavera produkterne i cirka 1½ år og selv været glad for de forskellige produkter – og nu, hvor jeg har fået al den indsigt og viden – ja, så er jeg helt ”solgt”.

Naturlig hudpleje er jo ikke en beskyttet betegnelse forstået på den måde, at der dukker rigtig mange mærker og produkter op på markedet, som ikke er så naturlige, som producenten gerne vil antyde… Og som forbruger i en verden af udvalg kan det være rigtig svært at vide, hvilke mærker og produkter, der i virkeligheden er naturlige, og hvilke produkter, der ikke er det.

Lavera er en af de producenter, man kan regne med. De går forrest på det tyske marked med hensyn til en forbedring af informationen til forbrugerne om naturlige plejeprodukter. Og de producerer og sælger kun produkter lavet af de bedste ingredienser. Således er en del af deres kvalitetskontrol at smage på råvarerne… Jeg kom kun til at smøre og dufte – men det var bestemt også dejligt…

Midt i al min begejstring over Lavera, går jeg i disse dage også og glæder mig til, at jeg fra i morgen skal følge med i TV2-programmet, Praxis. Her kan man bl.a. følge nogle familier, der skal leve efter ”Kernesund Familie”-principperne, og det bliver da rigtig spændende… HelseBasen har leveret varer til den ene familie, og det bliver sjovt at se, hvordan disse nye madvarer er blevet modtaget i den familie… Der er jo ingen, der reelt ved, om programmet kommer til at vise familier, der er glade for den nye livsstil – eller det modsatte…

Til slut vil jeg gerne bringe en åben invitation ud i cyber-space: Kom og besøg vort lager til et vaskeægte lagersalg søndag den 28. september fra 10-14. Jeg ved, at vi nok bor lidt for yderligt til, at vi får ret mange københavnere på besøg til te og ”godbidder” – men jeg kan love, at det bliver hyggeligt, og helt ærligt – så er det vel også OK, at der sker noget ”øko-rart” for indbyggerne i Syddanmark… Men kære ”Øst-for-Storebælt-indbyggere”: vi vil elske at få besøg af nogen af jer også… :-) Læs lidt mere om vort lagersalg via linket i venstre side fra forsiden af shoppen.

Efterårshilsner fra
Jannie

Ingen kommentarer: